2011. augusztus 21.

H&M és Catrice :) Figyelem!! Sok- Sok kép következik!!!

Elég sok H&M-es és Catrices termékem van és ezek közül szeretnék néhányat megmutatni :)  Először is Catrice-el kezdenék, amit meg szeretnék mutatni az egy színmegújító rúzs. Én nagyon szeretem mert csak egyszer átkenem a számat és nagyon szép színe van és a Papagéna kollekcióból vettem.


És ilyen a számon :)
Elötte:


Utánna:

az anyajegyeimet nem kell nézni xD 
Catrice alapozó: hivatalos nevén Matt Mousse. Ez egy hab állagú matt alapozó aminek tetszik az állaga csak az én arcomhoz világosat választottam (én béna...:/) 



Így sötétnek tűnik, de valójában világos...

Catrice 4-es szemhélypúder imádom a színeit ezt is a Papagéna kollekcióból vettem. :)


És ilyen a kezemre felkenve :)

(Nem valami jó kép... bocsi)
Nah és most jöhet néhány H&M termék :)
Amit imádok és cuki is az egy muffin formájú szájfény :) Asszem 490-ért vettem de 100% -ig megérte!!! Ha újra látok ilyet akk biztos, hogy veszek még belőle :D


Látszik, hogy párszor már használtam :D
Nyár elején vettem az H&M-be ezt a Minni mouse-os szemhélypúdert (12 részes) aminek szerintem nagyon szép színei vannak ezer valamennyi volt már nem emlékszem, de ezt is nagyon szeretem. :) 

Olyan cuki :D



Van egy Hello Kitty-s szemhélypúderem is :)


És végezetül egy Hello Kitty-s neszeszerem :D

Ebbe csak a legszükségesebbeket szoktam tenni :D
Asszem most egyenlőre ennyi, de ha még eszembe jut valami akk persze jön a többi :D

3 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a blogod, már szinte a kezdetektől olvasom:) Ahogy megláttam a szád egyből "beleszerettem", mert ilyen gyönyörű szájat még nem láttam...de most komolyan...Botoxoztattad vagy mi? :O Vagy van vmi jó ajakdúsító amit használsz? Mert ha igen akkor ajánlhatnál nekem valamit :DD Jók ezek az h&mes dolgok, csak sajnos nekem nincs pénzem ott vásárolni, de te szerencsés vagy, hogy ilyen cool helyeken vásárolsz ;)

    VálaszTörlés
  2. Szijja Barbi!! Nagyon aranyos vagy, hogy ilyeneket írsz jól esik :) A szám ez eredetileg ilyen nem csináltam vele semmit pedig sokan azt hiszik, hogy botoxoltattam pedig nem :D Örülök, hogy tetszik a blogom és, hogy rendszeresen olvasod :) Én az ajkak dúsítására inkább a mentolos szájfényeket ajánlom, de azoktól sem kell csodákat várni de azért egy kicsit segít :) puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia! Elhiszem, hogy jól esik, de őszintén írom :) Nem találtam még ennyire színvonalas blogot, ami ilyen cool témákkal foglalkozik, ami nekem tetszik! Pedig esküdni mertem volna rá, hogy botoxoztatva van a szád, mert olyan gyönyörű és formás. Szóval em csodálom, hogy sokan hiszik azt, hogy botox van benne :$ Köszi a tippet, nem tudod, hogy hol lehet ilyen mentolos szájfényeket kapni? Nagyon tetszik amit csinálsz, örülök, hogy megtaláltam ezt a blogot, és nagyon tetszik a képed is, szerintem gyönyörű vagy! :) Barbii

    VálaszTörlés