2011. augusztus 2.

Havi Kérdések :)

sziasztok! Amikór  Lolly odalát olvasgattam akkor találtam rá ezekre a kérdésekre és gondoltam akk én is megcsinálom. :)

Havi kedvenc arcápolási termék: Az én kedvencem mostanság az Avonos frissitő gélkrém uborkával és zöldteával. Azért szeretem mert könnyű, gyorsan beszívódik és hidratálja és nyugtatja a bőrömet és még szerintem jó illata is van. :)




Havi kedvenc testápolási termék:  Nagyon szeretem a Nivea happy time testápolóját, nemcsak hogy jó illata van de jól is hidratál és hamar beszívódik. Normál és száraz bőrrüeknak ajánlanám inkább mert kicsit zsírosabb az állaga. A narancsvirág illatú amitől egész nap a frissen ápoltság érzetét biztosítja. Én nagyon szeretem :)




Havi kedvenc illat: Amit most használok az a Calvin Klein Beauty parfüm :D Az illata olyan mint egy virágcsokór (én így tudnám leírni :D ) Nőies és olyan kifinomult. 




Havi kedvenc szemhéjpúder: Szerintem sokak számára nem mondok újdonságot azzal ha ide azt írom, hogy Mac  mineralize szemhéjpúderek. :)








Havi kedvenc szájfény/rúzs: Nemrég jártam a Rossmannba és ott bukkantam rá az Astor rúzsra ami csak 249 Ft-ba (!) került kifutódarabként. Felkenve annyira nem is látszik inkább olyan natúr szine van, de majd mutatok róla teszteket :)






Havi kedvenc szempillaspirál: Én most a Maybelline colossal volum express spirált használom. Nagyon szeretem mert tényleg hosszúak lesznek a pilláim. :) 




Havi kedvenc arcpirosító: Mostanába inkább bronzosítót használok mint pirosítót a kedvencem most a Manhattan luxopolis szerintem elég tartós és sokáig megmarad a csillogása csak az a pici bibije van, hogy rettenetesen pórzik, de azért szeretem :)




Havi kedvenc ecset: Essence Smokey Eye Brush ecset annyira imádom, hogy lila a vége :) (egyenlőre csak ilyen képem van róla)




Havi kedvenc ruhadarab: Hát most nincs kedvencem egyenlőre, de lehet, hogy holnap már találok valami szépséget. :D


Havi kedvenc zene: Húúú hát most sok van, de megpróbálok kiemelni belőlük eggyet :) Beyoncet választottam mert nagyon sokat halgattam mostanság, nagyon tetszik ez a szám :) Remélem nektek is/fog :)




Havi kedvenc film: Én inkább most ide sorozatot mondanék ami nagyon tetszik az a "Hazudj ha tudsz" éjjel nappal tudom nézni :D


Havi kedvenc könyv: Nekem most nincs kedvenc könyvem egyenlőre :D


Havi kedvenc kaja:  Húúúú imádom a Lasagnet....hmmmm... :D 




Havi legnagyobb csalódás: Ez az időjárás borzalmas...júliusba szinte nem is lehetett semmit csinálni ettől a sok esőtől...pfffúújj. Jó nem azt mondom, hogy minden nap legyen 50fok de azért nyáron ne legyen őszi időjárás..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése